Stellar Blade 2’nin Hikayesi Daha Zengin Olacak

Stellar Blade’ın yönetmeni Hyung-tae Kim, devam oyununda ilk oyunda eksik kalan anlatıya daha fazla ağırlık verileceğini duyurdu. Kim Koreli oyun sitesi This Is Game ile yaptığı röportajda ilk oyunda ara sahnelerin ve dünya anlatısının maliyet nedeniyle kısıtlandığını, ancak serinin başarısı sayesinde Stellar Blade 2’de bu sorunun çözüleceğini belirtti.
“Başlangıçta ana karakterin kıyafet değiştirmesinin sebebi gibi detaylı anlatılar planlamıştık, ancak prodüksiyon ilerledikçe ara sahnelerin maliyeti çok arttı. Verimlilik adına ana hikaye dışındaki dünya ve karakter anlatılarını azaltmak zorunda kaldık. Oyunu ancak bu şekilde tamamlayabildik” diyor Kim.
Kim, Kore’de anlatı odaklı oyun geliştirme altyapısının henüz tam olarak oturmadığını, ancak Stellar Blade’in başarısı sayesinde artık daha zengin bir hikaye sunabileceklerini söyledi.
Hyung-tae Kim, Stellar Blade 2’nin aslında bir DLC olarak planlandığını, ancak içeriğin beklenenden büyük olması nedeniyle tam kapsamlı bir devam oyununa dönüştüğünü de açıkladı.”DLC hazırlarken içerik beklediğimizden fazla büyüdü, bu yüzden yönümüzü değiştirip yeni bir oyun yapmaya karar verdik. Ancak o zamandan bu yana çok şey değişti tabii.”
Son yatırımcı sunumlarında Stellar Blade 2 için 2027 hedefi açıklandı.