Haber

Chery ICQCC Ödülleri’ni 5 yıl üst üste kazandı!

Katar 2022 Dünya Kupası sponsorlarından Chery,  beş yıl üst üste, Kalite Olimpiyatları olarak bilinen Milletlerarası Kalite Denetim Çemberleri Konvansiyonu’nda (ICQCC) altın madalya kazandı.

Küreselleşme seyahatine çıkan birinci Çinli araba markası olarak Chery, 2001 yılından günümüze milletlerarası pazarlarda varlığını güçlendirirken, bu süreçte, Çin haricinde dünya çapında 5 Ar-Ge merkezi, 10 fabrika ve 1500 yetkili satıcı ve yetkili servis noktası oluşturmayı başardı.

Chery, eser planlama, tasarım ve geliştirme, tedarikçi idaresi, imalat, pazarlama hizmeti ve sistem kalitesini kapsayan Chery Global Kalite İdare Sistemi’ni kurdu. Bu bağlamda Chery’nin kalite idare sisteminin değerli bir modülü olarak, tüm departmanları kapsayan Chery QC Grubu hayata geçirildi. Bu grup daima olarak zorluk düzeyini artırarak tüm aracın kalitesini güzelleştirmeye odaklanıyor. Her yeni platform modeline uygulanan, 24 farklı yol şartını ve yaklaşık 2 milyon kilometreyi kapsayan 30’dan fazla testler sonucunda Chery, bu bağlamda küresel sıcaklık, nem, yakıt kalitesi, korozyon, ışık, yağmur, toz ve diğer ortamlara maruz kalma ile ilgili uyarlanabilir bir doğrulama sistemiyle ön plana çıkıyor. Şirket, geliştirdiği araçlar için yıl boyunca tüm dünyada keskin soğuk ve kavurucu sıcak gibi zorlu koşullarda testler yapıyor. Her ürünün bu zorlu testleri tamamlaması gerekiyor.

Chery’nin satış hacmi 10 milyon adedi aştı!

Chery, binek araç ihracatında üst üste 19 yıldır Çinli markalar ortasında birinci sırada yer almakla kalmıyor, tıpkı vakitte yıllık ihracat hacmi 200 bini aşan birinci Çinli araba markası olarak da öne çıkıyor. Chery, bugüne kadar eserlerini dünya çapında 80’den fazla ülke ve bölgeye ihraç etti. Ayrıca kümülatif satış hacmi 10 milyon adeti aşan Chery’nin, 2,1 milyonun üzerinde aracı da denizaşırı ülkelerde satıldı. Chery’nin 20 yıldan uzun bir süre önce ilk ürününü ihraç etmesi, Chery’nin denizaşırı seyahatinin başlangıcını işaret ediyor. Chery, yükselen satış performansıyla şimdiden Ortadoğu bölgesinin en tanınan araba markası haline gelmeyi başardı. Chery bilhassa Katar’da hem satış hem de itibar açısından iki kat büyüme kaydetti. “Yılın En İyisi” ödülünü kazanan bir dizi modele ek olarak, TIGGO 8 PRO MAX, otomobil endüstrisinin önde gelen basın mensupları tarafından “Katar’da araba pazarına giriş yapan yeni bir devrim” olarak değerlendirilen “En Akıllı Öncü SUV” unvanını kazandı. Bugün gelinen noktada Chery, Katar 2022 Dünya Kupası’nın da sponsoru olarak üstün kalitesini, milletlerarası marka imajını güçlendirmeye ve dünya çapında bir marka olma kurumsal vizyonunu gerçekleştirme sürecine ivme kazandırıyor.

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu